منو تنها من mano tanha man

nafasam raft

بچه ها من خودم متولد اسفندم واسه همین این شعرو گذاشتم واسه همه متولدین اسفند:

"تو همان اسفندی
ونویدی به بهار
گرچه زخم داری به دل
از غم هجرت یار
در رُخت خندانی
به زبان شعر فروغ
با صداقت در دل
بی ریا نیست دروغ
در خزان لحظه
با دلی بشکسته
در غم واندوهی
می شود دل خسته
بگذار من گویم
حس را من جویم
در ورای دل تو
راهی من پویم
در دلت شوق بهار
برای دیدن یار
در توهست اسفندی
گرچه باشی چو سار"



نظرات شما عزیزان:

Mojtaba
ساعت16:15---4 آذر 1390
Salam Be Shoma Weblog Nevise Khoob
Tarane Ha Kheyli Khoob Va Tasir Gozar
Kie Ke Gham Nadare Biyad Bege
Ishallah Az Alan Be Ba"d Kasi , Kasi Ro Aziyat Nakone
Kash Mishod Vali Heyf Ke Khoda Ham Tariki Dorost Karde Va Ham Roshanaie
Be Omide Roozaye Khosh
Ham Baraye Shoma Va Ham Baraye Tamame Azizane Ehsasi Va Ba Mohabbat


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:,ساعت 14:58 توسط leila| |


Power By: LoxBlog.Com