منو تنها من mano tanha man

nafasam raft

در همین حوالی کسانی بودند که می گفتند: بدون تو نفس نمی کشیم! ولی امروز در آغوش دیگران نفس نفس می زنند...

********

دست من خالی ست اما... دلم تا دلت بخواهد از تو پر است!

********

باشه... من به تو نمی آیم! اما تو به خودت بیا

********

فقط پلی بودم برای عبورت ،فکر تخریب من نباش به آخر که رسیدی دست تکان بده خودم فرو میریزم.

********

به چه می خندی تو ؟ به مفهوم غم انگیز جدایی؟ به چه چیز؟ به شکست دل من  یا به پیروزی خویش ؟به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد؟یا به افسونگریه چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد؟ به چه می خندی تو ؟ به دل ساده من می خندی؟ که دگر تا به ابد نیز به فکر خود نیست؟ خنده دار است بخند...

********

برای تا ابد ماندن باید رفت..." گاهی به قلب کسی " ، "گاهی از قلب کسی"

********

آنقدر مرا سرد کرد از خودش... ازعشق...که حالا به جای دل بستن یخ بسته ام آهای !!! روی احساسم پا نگذارید، لیز میخورید!

********

لبانت را به صورتم نزدیک نکن...! میترسم شوری اشکهایم نمک گیرت کند...

********

مرا ببخش که ساده بودن زیادم دلت را زد، مرا ببخش اگر عشق ورزیدن زیادم چشمانت را بست، میروم تا آنان که توانا ترند تورا به پوچ بودنت برسانند...

********

 

چه دنیای عجیبی ست!!! هر وقت حرف دلم را زدم دلت را زدم...

********

تمام عمر دویدم و نرسیدم و با حیرت به کسانی نگاه کردم که ندویدند و رسیدند ، پس استادم و شکستم...

داور قلبم نه سوت دارد نه کارت قرمز راحت باش تا دلت می خواهد خطا کن...

********

یه وقتی اومدی پیشم که تنهاییمو دوس دارم ، نمیتونم به عشق تو دل تنهامو بسپارم

اندیشه ات را با که می پروانی ..؟  خوش به حالش

********

نیا باران زمین جای قشنگی نیست! من از اهل زمینم، خوب می دانم که گل در عقد زنبورست ولی سودای بلبل دارد و پروانه را هم دوست میدارد...

********

چه تلخ محاکمه می شوند، پاییز و زمستان که برای جان دادن به درخت جان می دهند و چه ناعادلانه کمی آن طرف ترهمه چیز به اسم بهار تمام می شود...

********

اینجا در دنیای من، گرگ ها هم افسردگی گرفته اند دیگر گوسفند نمی درند به نی چوپان دل می سپارند و گریه می کنند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت12:03---4 آذر 1390
وبلاګ قشنګی دارید واقعالذت بردم موزیک جالبیم داریدږبه وب من وعلیرضام ی سر بزنیدخوشحال میشیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:,ساعت 11:30 توسط leila| |


Power By: LoxBlog.Com