منو تنها من mano tanha man

nafasam raft

اشکامو هديه مي کنم به جاده جداييمون


                                                              به التماس آخرم دو واژه نرو ،بمون


اشکامو هديه مي کنم به رفتنت بدون من
                                                               به تلخيه اين واقعه حادثه جدا شدن


اشکامو هديه مي کنم به قاب عکس روبه روم
                                                               قطره به قطره مي چکم تا بشکنه بغض تو گلوم


حس مي کنم بي اختيار،اين همه عکسو يادگار
                                                                حريف رفتنت نشن ميري به رسم روزگار


اشکامو هديه مي کنم به اين ترانه، اين صدا
                                                                به اينکه تو اول راه قصه رسيد به انتها
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:,ساعت 16:34 توسط leila| |


Power By: LoxBlog.Com