منو تنها من mano tanha man

nafasam raft

فرزاد حسنی میگه:

تو دنيا را خلاصه كردي در من و من مختصر شدم در تو ، و هرگز ابدي شد تا هميشه .
از من تا تو ، از تو بامن همين و هميشه تمام .............

***

در ماندن و رفتن رازی است...
در خندیدن و گریستن حقیقتی است...
راز ماندن و خندیدن حقیقتا" برای تو ...

***

روی صورتم داره خاطره چكه می كنه

یه ترانه می شكفه رو خواب آروم تنم

شب و بردار و برو،ماه بریده نفسش

 

به ستاره ها بگو رسیده روز رفتنم

 

 

***

وقت فریاد شب و گریه نور

خودمو صدا زدم،خدا شنید

پر زدم از سر بام تا لب عشق

هر كی چشاشو نبست خدا رو دید

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مريم
ساعت11:42---2 آذر 1390
سلام
وب زيبايييي داري. خوشحال ميشم به منم سربزني و نظر بدي.لينكت كردم اگه خواستي منو بااسم وبم لينك كن موفق باشي
باي باي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:,ساعت 10:57 توسط leila| |


Power By: LoxBlog.Com